Från och med 4 dec klockan 14:00 kan nya bud endast läggas i jämna 500 kronors steg. Tidigare lagda maxbud och autobud är fortfarande giltiga, så under en övergångsperiod kan ojämna bud fortfarande förekomma.

Frågor och svar

Här har vi samlat svar på vanliga frågor för att hjälpa dig

SearchIcon
  • ArrowRightIconVad gör jag om det uppstår problem efter köp?

Vad gör jag om det uppstår problem efter köp?

Då vänder du dig till vår reklamationsavdelning. Reklamationer behöver lämnas skriftligen och därför är det allra enklast att maila oss på reklamation@kvdbil.se .

Tänk på att meddela oss registreringsnummer på din bil, en beskrivning av hur felet yttrar sig och om du påpekat detta redan vid tillfället när du hämtade bilen. Såklart är vi också intresserade av alla övriga relevanta uppgifter och omständigheter som kan vara av betydelse för ärendet.

Läs mer om reklamation genom Kvdbil här.

Kundcenter

BackToTopIcon
ContactIconKontakt