SwedishFlagIconSvenska

Sälja på Kvdbil

Frågor & svar

Kontakta oss

Frågor och svar

Här har vi samlat svar på vanliga frågor för att hjälpa dig

SearchIcon
  • Start
  • ArrowRightIconVad händer om fordonets skick inte överensstämmer med beskrivningen eller att det uppstår fel på fordonet jag köpt efter jag hämtat det?

Vad händer om fordonets skick inte överensstämmer med beskrivningen eller att det uppstår fel på fordonet jag köpt efter jag hämtat det?

Vid upphämtning av maskiner, tunga lastbilar och fritidsfordon har du som köpande kund undersökningsplikt. Du har därför ett ansvar att granska fordonet och se till att det motsvarar fordonsbeskrivningen på kvd.se. Tillsammans med säljaren och Kvdbil, behöver du som köpare hantera eventuella fel eller avhopp innan fordonet lämnar upphämtningplatsen – på plats hos säljaren eller på en Kvdbil-anläggning. Kvdbils reklamationsavdelning hjälper till att handlägga ärendet. Köparen kontaktar omgående Kundcenter på 010-167 30 00 för att sätta igång ärendet.

ContactIconKontakt